RODO
-
Informacja o przetwarzani danych osobowych - Monitoring wizyjny
-
Informacyjna dla osób składających wniosek o udostępnienie informacji publicznej
-
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy
-
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych uczestników warsztatów i wydarzeń edukacyjnych
-
Informacja o współadministrowaniu danych z Facebook Ireland Limited.
Polityka prywatności
„Muzeum Historyczne w Bielsku - Białej” szanuje prawo użytkowników do prywatności. Dba o ochronę ich danych osobowych oraz stosuje odpowiednie rozwiązania technologiczne zapobiegając ingerencji w prywatność użytkowników.
Korzystając ze strony internetowej www.muzeum.bielsko.pl, z wyjątkiem modułu rezerwacji zajęć muzealnych oraz modułu rezerwacji do gier miejskich, użytkownik pozostaje anonimowy. Wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie informacje zawarte w logach systemowych (adresy IP połączeń) są wykorzystywane jedynie w celach technicznych, związanych z administracją witryny.
Dane gromadzone w module rezerwacji zajęć muzealnych służą wyłącznie do przeprowadzenia procesu rezerwacji zajęć. Dane gromadzone w module rezerwacji do gier miejskich służą wyłącznie do przeprowadzenia procesu rejestracji uczestników gier.
Pliki „cookies”
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić Stronę Internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę Strony Internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Administrator stosuje następujące rodzaje plików „cookies”:
1) funkcjonalne – umożliwiające zapamiętywanie wybranych ustawień i wpływające na personalizację interfejsu Strony Internetowej;
2) statystyczne – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze Strony Internetowej poprzez narzędzie Google Analitics. Google Analitics jest trzecią stroną i gromadzi informacje o stronach www, które są odwiedzane, o czasie jaki jest spędzany na poszczególnych stronach, sposobach wejścia na daną stronę i jakie były kolejne wybory. Pliki typu „cookies” nie gromadzą żadnych danych osobowych np. imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego itp.
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych w tym Strony Internetowej domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w każdym czasie w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej), z której korzysta Użytkownik.
Wprowadzenie przez Użytkownika ograniczeń w stosowaniu plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności Strony Internetowej.
Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Muzeum Historycznym w Bielsku–Białej jest pan Arkadiusz Kraus.
Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Muzeum Historyczne w Bielsku-Białej.
Do kompetencji Inspektora Ochrony Danych nie należy załatwianie innych spraw, niż te związane z ochroną danych osobowych.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych zapewniony jest pod adresem poczty elektronicznej iod@muzeum.bielsko.pl lub listownie na adres: Muzeum Historyczne w Bielsku–Białej, ul. Wzgórze 16, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - Monitoring Wizyjny.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez system monitoringu wizyjnego, jest Dyrektor Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Wzgórze 16.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, którym jest Pan Arkadiusz Kraus. Z Inspektorem można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych elektronicznie, pod adresem: iod@muzeum.bielsko.pl, lub tradycyjnie na adres Administratora wskazany w punkcie 1.
- Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku zarejestrowanego przez monitoring wizyjny przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób, zabezpieczenia i ochrony mienia (w związku z art. .22² § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) oraz spełnienia wymagań prawnych nałożonych na Administratora (w związku z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Kultury z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą. Załącznik nr 1 pkt II ust 6 i 7 rozporządzenia - Dz.U.2014r.poz.1240 ).
- Podstawa prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 litera c) RODO - „przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze” oraz art.22² § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
- Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogą zostać przekazane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt. 9 RODO będącymi firmami świadczącymi usługi obsługi serwisowej monitoringu, usługi ochrony fizycznej lub dozoru, organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa, jak również osobom których dane dotyczą jeśli nie naruszy to praw osób trzecich.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia sprzeciwu. Należy jednak pamiętać, ż prawa te nie są bezwzględne, a przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
- Pani/ Pana dane osobowe w postaci wizerunku będą przetwarzane przez okres w zależności od wielkości zapisanych danych – do nadpisania danych nie dłużej jednak niż 30 dni od dokonania rejestracji obrazu. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe, podlegają nadpisaniu lub zniszczeniu.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Udostępnienie przez Państwa danych osobowych w postaci wizerunku jest dobrowolne lecz niezbędne aby wejść na teren monitorowany przez Administratora i jest konsekwencją wymogów przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu.
Informacyjna dla osób składających wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej ul. Wzgórze 16, 43-300 Bielsko-Biała.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, którym jest Pan Arkadiusz Kraus. Z Inspektorem można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych elektronicznie, pod adresem: iod@muzeum.bielsko.pl, lub tradycyjnie na adres Administratora wskazany w punkcie 1.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej (podstawa prawna: art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej) .
- Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
- Pani/ Pana dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Należy jednak pamiętać, iż prawa te nie są bezwzględne, przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
- Niezależnie od praw wymienionych powyżej ma Pani/ Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych. Należy jednak pamiętać, iż prawo to nie jest bezwzględne, a przepisy przewidują wyjątki od jego stosowania.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku udzielenia informacji publicznej, a po tym czasie do celów archiwizacji, przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, zgodnie kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt obowiązującym u Administratora, przygotowanym zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164).
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie, jaki jest niezbędny do udostępnienia wnioskowanej informacji publicznej, jest co do zasady dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania Pani/ Pana uprawnień (np. przesłanie informacji na podany adres itp.) . Skutkiem niepodania takich danych jest niemożność podjęcia działań mających na celu umożliwienie realizacji Pani/Pana uprawnień.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy jest Dyrektor Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej ul. Wzgórze 16, 43-300 Bielsko-Biała.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, którym jest Pan Arkadiusz Kraus. Z Inspektorem można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych elektronicznie, pod adresem: iod@muzeum.bielsko.pl, lub tradycyjnie na adres Administratora wskazany w punkcie 1.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji niniejszej umowy oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w szczególności na podstawie przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości. Mogą być one również przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń przez Administratora lub jego obrony przed roszczeniami.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności (1) art. 6 ust. 1 lit. b. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; (2) art. 6 ust.1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; (3) art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora - prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest dochodzenia lub obrona roszczeń
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: podmioty prowadzące działalność pocztową i kurierską, kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi płatnicze (gotówkowe i bezgotówkowe), banki, podmioty świadczące dla administratora usługi: konsultacyjne, doradcze, IT, hostingu dla poczty elektronicznej i BIP, osoby żądające informacji w trybie dostępu do informacji publicznej. Dane osobowe mogą zostać również przekazane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów.
- Pani/ Pana dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Należy jednak pamiętać, iż prawa te nie są bezwzględne, przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
- Niezależnie od praw wymienionych powyżej w ma Pani/ Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych. Należy jednak pamiętać, iż prawo to nie jest bezwzględne, a przepisy przewidują wyjątki od jego stosowania.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wskazanych powyżej przez okres trwania umowy, a po tym czasie do celów archiwizacji, przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, zgodnie kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, obowiązującym u Administratora, przygotowanym zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164).
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych w celu zawarcia umowy jest dobrowolne, ale niezbędne do jej zawarcia. Odmowa podania przez Panią/ Pana danych niezbędnych do zawarcia umowy, będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia i wykonania umowy.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w obszarze EOG, a administrator nie planuje automatycznego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych uczestników warsztatów i wydarzeń edukacyjnych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jako uczestników warsztatów i wydarzeń edukacyjnych jest Dyrektor Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej ul. Wzgórze 16, 43-300 Bielsko-Biała.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, którym jest Pan Arkadiusz Kraus. Z Inspektorem można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych elektronicznie, pod adresem: iod@muzeum.bielsko.pl, lub tradycyjnie na adres Administratora wskazany w punkcie 1.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i prowadzenia warsztatów i wydarzeń edukacyjnych organizowanych przez Administratora.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych w związku z hostingiem strony www i poczty elektronicznej. Dane osobowe mogą zostać również przekazane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
- Pani/ Pana dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Należy jednak pamiętać, iż prawa te nie są bezwzględne, przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
- Niezależnie od praw wymienionych powyżej w ma Pani/ Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych. Należy jednak pamiętać, iż prawo to nie jest bezwzględne, a przepisy przewidują wyjątki od jego stosowania.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu organizacji i prowadzenia warsztatów oraz wydarzeń edukacyjnych, będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt obowiązującym u Administratora, przygotowanym zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164). Okres ten wynosi 5 lat. Po upływie tego okresu dane te zostaną trwale usuwane.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest co do zasady dobrowolne, ale niezbędne, aby zrealizować cele przetwarzania określone w punkcie 3.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Klauzula informacyjna dla użytkowników Fanpage na Facebooku
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem Pani/a danych osobowych jest dyrektor Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Wzgórze 16.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, którym jest Pan Arkadiusz Kraus. Z Inspektorem można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych elektronicznie, pod adresem: iod@muzeum.bielsko.pl, lub tradycyjnie na adres Administratora wskazany w punkcie 1.
- Pani/a dane są przetwarzane w celach prowadzenia komunikacji w ramach fanpage administratora dostępnego pod adresem www.facebook.com/muzeum.historyczne.bielsko, w szczególności odpowiedzi na reakcje, komentarze oraz prywatne wiadomości, a także w celach statystycznych oraz reklamowych realizowanych za pośrednictwem narzędzi dostarczanych przez aplikację facebook.pl.
- Przetwarzanie jest realizowane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest zapewnienie informacji o wydarzeniach związanych z funkcjonowaniem muzeum, promowanie jego usług i wydarzeń, budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek muzeum oraz kontakt z osobami zainteresowanymi działalnością muzeum.
- Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane są udostępniane Facebook Ireland Limited (informacja szczegółowa poniżej).
- Pani/a dane osobowe przechowywane są do czasu wyrażenia sprzeciwu lub ustania celów przetwarzania.
- Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
- Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez administratora przetwarzanie Pani/a danych do prezesa UODO (uodo.gov.pl).
Informacja o współadministrowaniu danych z Facebook Ireland Limited.
Administrator i Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia) są wspólnymi administratorami Pani/a danych zgodnie z artykułem 26 RODO w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych. Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage Administratora.
Zakres odpowiedzialności Facebook Ireland za przetwarzanie Pani/a danych we wskazanych celach:
- posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony,
zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą, - zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie osób, których dotyczyło naruszenie o zdarzeniu,
- zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa Pani/a danych.
Zakres odpowiedzialności administratora za przetwarzanie Pani/a danych:
- posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych na potrzeby statystyk,
- zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez administratora celów przetwarzania.
Facebook Ireland udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron.
Głównym organem nadzorczym w zakresie wspólnego przetwarzania danych jest irlandzka komisja ds. ochrony danych (niezależnie od zapisów art. 55 ust. 2 RODO, w stosownych przypadkach).
Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy administratorami są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.
Zasady przetwarzania Pani/a danych osobowych przez Facebook Ireland są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/privacy/explanation .